Majoritatea oamenilor nu angajează avocați în fiecare zi. Acest lucru îi poate lăsa un pic dezavantajati să știe ce ar trebui să afle de la un avocat înainte de a-l angaja. Înainte de a angaja un avocat, ar trebui să obțineți informații despre aceste aspecte ale relației avocat-client:
Cum facturează avocatul pentru serviciile sale?
Aceasta este esența relației dvs. comerciale cu avocatul, deci nu este nevoie să fiți timizi în a discuta această problemă cu avocatul dvs. De asemenea, ar trebui să aflați ce veți obține în schimbul acestor taxe. Acestea sunt primele intrebari pe care ar trebui sa i le adresati unui avocat înainte de prima întâlnire. Într-adevăr, in lista cu avocati vor fi profesionisti care vă vor percepe taxe pentru consultarea inițială, așa că ar trebui să aveti in vedere acest lucru. Dacă biroul avocatului nu vă va oferi nici o informație cu privire la modul în care taxează apelul dvs., atunci aveți mare grijă. Veți dori să aflați ce structură utilizează avocatul pentru facturare. Tariful forfetar (un preț pentru toate serviciile, indiferent de cât timp avocatul aloca pentru această problemă) este o opțiune excelentă pentru cazurile care sunt foarte obișnuite, cum ar fi evacuările sau divorțurile necontestate.
Taxele de urgență sunt frecvente în cazuri cum ar fi vătămarea corporală, neglijența medicală și alte cazuri cu hotărâri potențiale foarte mari care fac rezonabil din punct de vedere financiar ca avocatul să ia o parte din recuperare în loc să perceapă tarifele orare. Și, desigur, cel mai obișnuit tip de aranjament de facturare este facturarea orară, în care un avocat facturează pentru propriul său timp la o anumită rată pe oră, ceea ce înseamnă că plătiți exact pentru cantitatea de muncă pe care o primiți. Amintiți-vă, costurile, cum ar fi copiile, apelurile telefonice, onorariile reporterilor, taxele poștale etc. vor fi probabil separate de onorariile avocaților, așa că asigurați-vă că întrebați și despre asta.
Cum va răspunde avocatul la solicitările dumneavoastră?
Una dintre cele mai mari surse de plângeri împotriva avocaților are legătură cu faptul că aceștia nu răspund. Desigur, avocații sunt foarte ocupați, dar trebuie să facă din răspunsul dvs., clientului, o prioritate pentru a avea o relație eficientă. În general, avocații care nu răspund în timp util sunt așa deoarece nu au personal de sprijin adecvat. Multi dintre acestia se ocupa de mai multe sarcini deodata. Făcând prea mult, avocatul devine ușor distras și îi este greu să raspunda la toate apelurile clientilor.
Drept urmare, ar trebui să-l întrebați pe avocatul dvs. cum va răspunde la nevoile dvs. continue, cât de repede poate răspunde la apeluri și dacă avocatul are pe cineva la îndemână în birou pentru a răspunde la întrebări rapide in cazul in care el nu este disponibil. Desigur, trebuie să înțelegeți că avocatul poate să nu fie disponibil personal la fiecare apel. Majoritatea avocaților au membri ai personalului foarte calificați, care vă pot oferi răspunsurile pe care le căutați. Avocatul dvs. nu poate fi eficient pentru a vă reprezenta pe dvs. sau pe alți clienți dacă raspunde la absolut fiecare apel. Drept urmare, dacă trebuie să vorbiți cu avocatul dvs., ar trebui să fiți pregătit să programați o intalnire pentru cand acesta este disponibil.