5 vitamine si minerale pentru o piele stralucitoare

O rutina buna de ingrijire a pielii este esentiala pentru ca pielea ta sa arate stralucitoare in orice etapa a vietii tale, deoarece datorita ei iti poti mentine fata fara pete, pori tonifiati, poti lupta impotriva acneei si, bineinteles, poti preveni imbatranirea prematura.

Oricum, indiferent cat de mult ai investi bugetul in cele mai bune creme si tratamente faciale, exista un alt punct esential in ingrijirea pielii : Da, vorbim despre dieta ta! Oferirea organismului dumneavoastra de nutrientii de care are nevoie il va ajuta sa-l mentineti sanatos si puternic, dar mai precis, trebuie sa stiti ca exista ingrediente care contin exact vitaminele si mineralele pentru a obtine pielea luminoasa la care visam cu totii.

Asadar, tineti cont, astfel incat la urmatoarea vizita la supermarket (sau achizitionarea online ) sa va asigurati ca le adaugati pe toate in cos si de acum inainte sa le includeti in alimentatie in mod regulat pentru a va bucura de toate beneficiile lor pe pielea .. _

Acestea sunt nutrientii si alimentele pe care ar trebui sa le adaugi in dieta ta pentru o piele frumoasa.

Vitamina A

Poate ati auzit despre „retinol”, un cuvant care a devenit popular in ultimii ani, datorita faptului ca este un mare aliat pentru piele. Ei bine, este vitamina A sub forma de activ cosmetic. Retinolul este capabil sa stimuleze productia naturala de colagen si acid hialuronic si poate preveni, de asemenea, ridurile.

Puteti gasi aceasta vitamina in alimente verzi, portocalii sau galbene, cum ar fi morcovi, broccoli si mango.

Includerea unei doze considerabile de morcov sau portocale in alimentatie, aduce beneficii pielii in totalitate!

Zinc

Printre cele mai notabile proprietati ale acestui mineral se numara faptul ca ajuta la ameliorarea roseata si iritarea pielii asociate cu acneea moderata pana la severa. Potrivit Cynthia Cobb, asistenta specializata in sanatate, estetica si cosmetica, este capabila sa reduca si aspectul cicatricilor rezultate din aceasta problema.

Includeti-l in dieta dumneavoastra prin cresterea consumului de nuci, fulgi de ovaz, fasole si stridii.

Vitamina C

Vitamina C este un antioxidant puternic care protejeaza pielea de radicalii liberi si este buna pentru indepartarea petelor intunecate de pe fata. Pe de alta parte, unele studii indica faptul ca consumul sau obisnuit poate reduce posibilitatea aparitiei cancerului de piele .

Dupa cum stiti, citricele sunt o sursa buna a acestei vitamine , dar este prezenta si in alte alimente precum patrunjelul, ardeiul rosu, varza de Bruxelles si cresonul.

Alimente precum ardeiul rosu sau patrunjelul va pot oferi pielii mai multe beneficii decat va puteti imagina.

Potasiu

Functia principala a potasiului este de a echilibra nivelul de sodiu pentru ca organismul sa poata functiona corect, in acelasi timp ca echilibreaza lichidele, este un regulator de pH si contribuie la formarea de noi celule. Pentru toate acestea, este bine sa consumati alimente bogate in potasiu pentru a mentine pielea hidratata, tanara si sanatoasa.

Unele ingrediente cu potasiu pe langa banane sunt: ​​spanacul, iaurtul natural, cartofii dulci si fisticul.

Vitamina E

O alta dintre vitaminele cu mai multa prezenta in cosmetica este E , deoarece industria stie bine ca este un mare antioxidant care lupta impotriva radicalilor liberi care cauzeaza imbatranirea prematura; Este, de asemenea, bun pentru reducerea daunelor solare, cum ar fi liniile fine.

Ofera organismului tau un plus de vitamina E din avocado delicios, ulei de floarea soarelui, lapte si chia.