Daca ai o afacere online, una din preocuparile tale este cu siguranta publicitatea. Fara publicitate corecta oamenii nu pot ajunge pe site-ul tau, nu stiu cat de valoros este un produs sau un serviciu pe care tu il oferi si nu poti incheia vanzarile pe care ti le doresti. Dar, daca vorbim de publicitate, trebuie sa stii ca exista o alternativa foarte eficienta la metoda clasica de a supra-exagera un continut din dorinta de a-l vinde. Alternativa se refera la publicarea de advertoriale seo.
Acest lucru va poate aduce mai mult trafic pe site. In termeni SEO (de optimizare pentru motoarele de cautare), aceste advertoriale seo sunt imbunatatite si astfel scrise incat sa fie cat mai relevante pentru domeniul in care activati.
Daca lucrati de ceva timp in marketing sau ati fost interesat da componenta publicitatii pentru afacerea dumneavoastra, cu siguranta ati auzit termenul de „advertoriale” … de ma multe ori.
Un advetorial este unic in sine, pentru ca nu se concentreaza numai pe aspectele benefice ale unui produs sau serviciu, ci include o nota editoriala a acestuia cu informatii valoroase.
Aflati in continuare cele mai importante beneficii pe care le aduce aceste advertoriale seo pentru afacerea dumneavoastra si cum sa le folositi.
Un advertorial este o combinatie dintre un anunt publicitar si un editorial – asa cum sugereaza si denumirea sa. In forma tiparita, un advertorial este de obicei scris ca un articol obiectiv, creat asemenea unei povesti independente. In televiziune, advertorialul ar fi o prezentare informationala a unor produse sau servicii. In radio, advertorialul ar fi o reclama sau o discutie. Modul in care este scris un advertorial este foarte interesant. El este conceput de asemenea maniera incat cititorul nu simte ca se pune presiune asupra sa pentru a cumpara un produs sau un serviciu. Totul este foarte subtil.
Utilizarea de advertoriale seo este o practica foarte obisnuita pentru firme, iar randamentul pe care il aduc acestea este consistent.
Cele mai importante 3 beneficii pe care le aduce un advertorial seo pentru afacerea dumneavoastra sunt.
1. Atrage atentia
Spre deosebire de reclamele clasice de a atrage oamenii prin exagerarea produsului sau serviciului, publicitatea adevertoriala este diferita si nu ofera o astfel de imagine. Este, de obicei, mai atractiva decat publicitatea clasica – are un titlul interesant si continut convingator care atrage atentia si interesul, fara a fi insa deranjant.
2. Transmite informatii si cunostinte
Avand in vedere ca advertorialele pot sa atraga atentia cititorilor, acestia pot practic sa-si sporeasca cuantumul cunostintelor pe un anumit subiect. Se discuta o problema legata de solutiile furnizate, iar cititorii sunt informati despre anumite avantaje pe care le poate oferi un produs sau un serviciu. Acesta este scopul publicitatii advertoriale, care furnizeaza informatii corecte consumatorilor.
3. Creste vanzarile
Advertorialele reprezinta un instrument promotional excelent pentru cresterea vanzarilor. Dupa ce va vor citi continutul, utilizatorii vor simti daca produsul sau serviciul discutat le poate satisface nevoie. Acest lucru poate duce la o decizie de cumparare in final si la un profit mai mare pentru afacerea dumneavoastra.
4. Modifica perceptia pe care o creaza un produs sau serviciu
Oamenii pot avea o idee preconceputa despre ceea ce face un produs sau despre calitatea acestuia. Cu toate acestea, un advertorial poate imbunatati imaginea unui produs, afisandu-i caracteristicile si schimband imaginea sa in mintea cititorilor. In acest mod puteti transforma un produs obisnuit intr-unul de calitate, care atrage atentia si care convinge.
Cunoscand toate aceste beneficii cu siguranta veti intelege cat de important este sa alegeti sa publicati advertoriale seo pentru a atrage mai multi potentiali clienti relevanti. Partea buna este ca poti comanda aceste advertoriale seo de la o agentie de marketing online. Acesti profesionisti au abilitatea necesara de a crea continut exact pentru produsele si serviciile pe care le oferiti.