Cum sa configurati un cont Google Ads: 106 strategii pentru Google Ads

Publicitatea cu plata pe clic poate oferi rezultate extraordinare daca este utilizata corespunzator. Google fiind site-ul numarul unu pe internet, are mult trafic disponibil si clicuri pentru a fi condus, fiind un motor de cautare cu oameni care cauta locuri de vizitat sau produse de cumparat. 

Cu Google Ads, platiti doar atunci cand cineva face clic pe anuntul dvs. Aceasta inseamna ca nu veti pierde bani pe afisari de anunturi care altfel nu ar furniza trafic companiei dvs.

Daca doriti sa gasiti sfaturi pentru a va maximiza banii publicitari, continuati sa cititi. Am pregatit 106 sarcini pentru o lista de verificare pentru a va creste profitabilitatea si pentru a vinde mai multe produse si servicii.

  1. Alegeti aceleasi obiective ale campaniei ca si obiectivele dvs. de marketing: indiferent daca cautati trafic, clienti potentiali sau vanzari, va trebui sa va cunoasteti obiectivele de marketing inainte de a incepe.
  2. Incepeti cu o campanie de cautare: exista doua tipuri de campanii in Google Ads: de cautare si display. Campaniile de cautare afiseaza anunturi direct pe Google. Campaniile de display afiseaza reclame pe site-urile web partenere. Puteti afisa numai anunturi banner imagine in reteaua de display si puteti afisa anunturi text in ambele retele, desi anunturile text de obicei au rezultate mai bune pe Google. Motivul pentru care ar trebui sa incepeti cu o campanie de cautare este ca campaniile pot fi directionate cu laser. Puteti afisa reclame numai persoanelor care cauta termeni exacti care se refera la produsul dvs.
  3. Implementati remarketing: afisand reclame persoanelor care si-au manifestat deja interes pentru compania dvs., ii puteti directiona mai departe in canal. Deoarece oamenii care si-au aratat deja interesul pentru compania dvs. au sanse mai mari sa faca conversii, va puteti creste vanzarile folosind aceasta tehnica.
  4. Utilizati o campanie de cautare dinamica: campaniile de cautare dinamica vor genera automat titluri de anunturi si vor selecta pagini de destinatie pentru persoanele care cauta compania dvs. Daca aveti multe oferte pe site-ul dvs., acest lucru este deosebit de util deoarece nu va trebui sa creati un anunt pentru fiecare cuvant cheie pe care il cauta oamenii – anunturile vor fi create automat cu termenii de cautare din text.
  5. Utilizati o campanie pentru apelare: campaniile pentru apelare sunt excelente daca doriti ca oamenii sa fie conectati direct la divizia dvs. de vanzari atunci cand dau clic pe un anunt. Ei elimina pasul conform caruia trebuie sa mearga pe site-ul dvs. web, apoi sa sune. De asemenea, se afiseaza doar pe dispozitivele mobile. Pentru cele mai bune rezultate, afisati aceste anunturi numai in timpul programului dvs. de lucru.
  6. Utilizati o campanie de branding: campaniile de branding sunt printre cele mai eficiente tipuri de campanii pe care le puteti crea. Daca apar deja in partea de sus a rezultatelor cautarii, s-ar putea sa va ganditi, de ce ar trebui sa platesc pentru un anunt. Raspunsul este ca vei creste sansele ca cineva sa mearga pe site-ul tau. Este posibil sa aveti chiar si alti concurenti care liciteaza pentru marca dvs., astfel incat veti putea primi clicuri inapoi de la acestia.

    De asemenea, puteti crea o reclama care sa arate exact ceea ce doriti sa faceti publicitate utilizatorului, in loc ca Google sa va genereze rezultatul cautarii. Licitarea pentru cuvintele cheie ale marcii dvs. sunt unii dintre termenii cu cea mai mare conversie pe care ii puteti adresa clientilor cu reclame, asa ca nu ratati ocazia.

  7. Afisati reclame pentru produsele si serviciile dvs.: afisati reclame pentru conditiile legate de produsele si serviciile oferite. Aceasta este una dintre cele mai eficiente forme de publicitate cu Google Ads. Veti ajunge la oameni care cauta solutia la problema pe care o au.
  8. Licitati pentru numele concurentilor: un alt public foarte vizat pe care veti dori sa-l captati este clientii care cauta numele concurentilor dvs. Le puteti afisa anunturi adaugandu-le numele ca termeni de cautare. Cu toate acestea, nu le puteti mentiona numele daca sunt marca comerciala in textul publicitar.
  9. Structurati-va grupurile de anunturi: grupurile de anunturi sunt containere pentru cuvinte cheie care se afla in campanii. Veti dori sa le organizati bine pentru a creste numarul de conversii. Creati grupuri de anunturi care au legatura cu campania in care se afla. Acest lucru va va ajuta sa stabiliti ce anunturi sunt difuzate si pentru cine.
  10. Afisati reclame persoanelor potrivite: asigurati-va ca anunturile sunt structurate cu atentie in functie de cuvintele cheie ale grupurilor de anunturi. Prin cresterea relevantei anunturilor dvs., veti obtine mai multe clicuri, conversii si un scor de calitate mai ridicat.
  11. Afisati anunturi la momentul potrivit: nu afisati anunturi in perioade care nu sunt relevante pentru afacerea dvs. De asemenea, puteti creste sumele licitate in anumite perioade, daca descoperiti ca este mai probabil ca oamenii sa faca conversii in acele perioade. Puteti gasi aceste informatii in Google Analytics. Crearea unei campanii cu un obiectiv, cum ar fi o CPA vizata (cost pe achizitie) va ajusta automat sumele licitate in functie de timp.
  12. Utilizati mai multe cuvinte cheie in grupuri de anunturi: nu aveti nevoie de un grup de anunturi separat pentru fiecare cuvant cheie. Puteti grupa cuvintele cheie in grupuri de anunturi relevante si puteti simplifica structura anunturilor din contul dvs.
  13. Implementati trei ETAP si un RSA pentru fiecare grup de anunturi: Google va va oferi un scor de calitate mai ridicat daca implementati trei anunturi text extinse si un anunt adaptabil de cautare pentru fiecare grup de anunturi.
  14. Folositi limitele de caractere: nu numai ca ar trebui sa utilizati toate campurile de titlu si descriere disponibile, dar incercati sa vedeti daca puteti depasi limitele de caractere. Acest lucru va va permite efectiv sa aveti un anunt mai proeminent si sa ocupati mai multa proprietate imobiliara pe paginile de cautare, ceea ce va duce la mai multe clicuri si la venituri mai mari.
  15. Utilizati extensii: exista mai multe extensii pe care le puteti utiliza in anunturi, cum ar fi fragmente structurate, instiintari si link-uri la site-uri. Utilizati cat mai multe dintre acestea, deoarece acestea vor permite, de asemenea, anuntului dvs. sa ocupe mai mult spatiu in paginile de cautare si pot oferi informatii suplimentare pentru clienti.
  16. Includeti numere exacte in anunturi: prin includerea unor numere precise in anunturi, acestea vor aparea mai credibile. Utilizati numere exacte ori de cate ori puteti, in loc sa rotunjiti numerele.
  17. Utilizati cuvinte cheie in anunturile dvs.: prin utilizarea cuvintelor cheie in anunturile dvs., Google nu numai ca le va ingrosa ori de cate ori cineva cauta termenii de cautare, dar va va creste si scorul de calitate. Combinatia dintre aceste doua lucruri face sa incerci un lucru pozitiv.
  18. Concentrati-va pe beneficii, nu pe caracteristici: daca anuntul dvs. prezinta beneficiile produsului sau serviciului dvs., oamenii se vor putea relationa mai bine si se vor simti mai bine cand fac clic pe anunt.
  19. Obtineti local: oamenii prefera in general rezultatele locale, motiv pentru care Google ia in considerare acest lucru atunci cand clasifica rezultatele cautarii. Obtineti local cu textul din anunturile dvs. pentru a le arata oamenilor ca isi sustin comunitatea atunci cand va aleg.
  20. Nu fixati prea multe titluri in anunturile adaptabile de cautare: prin fixarea titlurilor, reduceti capacitatea Google de a incerca mai multe variante ale anunturilor dvs. Nu limitati Google; lasati-l sa functioneze cu o capacitate mai mare de a gasi cele mai bune combinatii de anunturi.
  21. Utilizati toate campurile pentru anunturile de cautare adaptabile: utilizati cat mai multe campuri, daca nu toate, deoarece acest lucru va creste capacitatea Google de a gasi anunturi care functioneaza mai bine. Va oferi mai multe combinatii de reclame de incercat.
  22. Folositi numai extensii relevante: nu folositi excesiv extensiile, deoarece doriti sa le includeti numai pe cele relevante pentru afacerea dvs. si sa nu afisati anunturi care nu au nicio utilitate pentru compania dvs.
  23. Adaugati extensii la nivelul corespunzator: extensiile la anunturi pot fi adaugate la nivel de cont, campanie si grup de anunturi. Daca aveti o extensie care se aplica tuturor anunturilor din contul dvs., utilizati-o la nivel de cont si asa mai departe.
  24. Adaugati sitelinkuri relevante: sitelinkurile pot creste ratele de clic cu pana la 30%, asa ca asigurati-va ca le utilizati.
  25. Directionati traficul catre paginile interne cu sitelinkuri: asigurati-va ca utilizati sitelinkuri pentru a conecta paginile interne de pe site-ul dvs. Acest lucru va permite sa va concentrati pe ceea ce oamenii doresc sa faca clic.
  26. Adaugati descrieri la sitelinkurile dvs.: adaugarea de descrieri la sitelinkurile dvs. creste proeminenta acestora si va duce la mai multe clicuri.
  27. Evidentiati punctele de vanzare folosind extensii cu informatii suplimentare: extensiile cu informatii suplimentare va permit sa mentionati aspecte ale afacerii dvs. pe care doriti sa le evidentiati vizitatorilor. Folositi-le pentru a atrage o atentie suplimentara pentru anunturile dvs. si pentru a informa oamenii despre afacerea dvs.
  28. Utilizati fragmente structurate: fragmentele structurate va permit, de asemenea, sa oferiti mai multe informatii consumatorului. Folositi-le pentru a informa oamenii despre alte aspecte ale afacerii dvs.
  29. Includeti extensii de apel: furnizand numarul dvs. de telefon direct in anuntul dvs., va permiteti clientilor sa va sune mai usor, ceea ce poate duce la conversii suplimentare.
  30. Utilizati un numar local in extensiile de apel: prin utilizarea unui numar local, evidentiati modul in care afacerea dvs. este relevanta pentru consumator, deoarece va aflati in zona acestuia.
  31. Utilizati extensii de formulare de clienti potentiali: acum este posibil sa generati clienti potentiali fara ca un vizitator sa fie nevoit sa paraseasca Google. Extensiile de formulare pentru clienti potentiali sunt in prezent in versiune beta, asa ca va trebui sa contactati reprezentantul Google pentru a le folosi.
  32. Configurati un webhook pentru a gestiona clientii potentiali din extensia formularului de clienti potentiali: in loc sa utilizati un CSV, care este sters la fiecare 30 de zile, gestionati clientii potentiali cu un webhook. Acest lucru va va alerta imediat cand veti obtine un nou client potential.
  33. Folositi extensii pentru mesaje: extensiile pentru mesaje sunt in versiune beta, asa ca veti dori, de asemenea, sa contactati reprezentantul Google pentru ele. Acestea permit clientilor sa va contacteze direct. Mesajele vor fi trimise la numarul dvs. de telefon sau trimise prin e-mail. Cand trimiteti un mesaj inapoi, mesajele ajung la numarul de telefon al clientului.
  34. Asigurati-va ca puteti primi mesaje text pe numarul de telefon legat de extensii de mesaje: veti dori sa utilizati un numar de telefon care poate primi mesaje text, asa ca nu utilizati un numar de telefon fix.
  35. Activati raportarea mesajelor: pentru a urmari datele din extensia pentru mesaje, va trebui sa activati aceasta functie.
  36. Conectati Compania mea pe Google pentru extensii de locatie: pentru a utiliza extensia de locatie, va trebui sa o conectati la Compania mea pe Google.
  37. Profita de anunturile Google Maps: conectand Compania mea pe Google la contul tau si activand extensiile de locatie, acum poti afisa anunturi pe Google Maps. Aceasta este o sursa suplimentara excelenta de clienti potentiali de la oameni care cauta afaceri locale.
  38. Curatati-va Compania mea pe Google: asigurati-va ca informatiile Compania mea pe Google sunt actualizate inainte de a va conecta la Google Ads si de a activa extensiile de locatie.
  39. Afisati anunturi in pachetul de 3 localuri: pentru a afisa anunturi in pachetul de 3 localuri, care este o harta Google cu 3 companii locale evidentiate dedesubt, activati extensia de locatie.
  40. Configurati extensii de pret: prin utilizarea extensiilor de pret, puteti informa cumparatorii pretul produsului sau serviciului dvs. inainte de a da clic. Iata unde va poate ajuta sa aveti preturi competitive, deoarece anuntul dvs. poate fi vazut ca o autoritate aparenta la preturi mai mici.
  41. Utilizati un calificator de pret: puteti spune ca preturile sunt „pana”, „de la” si „medie” cu un calificator de pret. Acest lucru poate face mai usor sa stabiliti pretul articolelor de la compania dvs.
  42. Conectati extensiile de pret: asigurati-va ca conectati extensiile de pret la pagina cea mai relevanta si optimizata pentru fiecare extensie de pret.
  43. Utilizati extensii de promovare: daca rulati o promotie, asigurati-va ca adaugati o extensie de promovare. Acestea va vor permite sa evidentiati promotia furnizand coduri promotionale etc.
  44. Folositi anunturi de promovare in detrimentul actualizarii textului publicitar: extensiile de promovare usureaza rularea numai in timpul vanzarii, astfel incat nu va trebui sa fiti la curent cand promotia incepe si se termina si sa va actualizati anunturile.
  45. Creati extensii de aplicatie: daca afacerea dvs. are o aplicatie pe care doriti sa o promovati, luati in considerare utilizarea unei extensii de aplicatie. Acestea va vor permite sa va conectati direct la aplicatia dvs. dintr-un magazin de aplicatii.
  46. Construiti o pagina de aplicatie cu o conversie mare: puteti utiliza aceleasi tehnici pe care le-ati utiliza pentru o pagina de destinatie pe pagina unui magazin de aplicatii. Asigurati-va ca nu neglijati pagina magazinului dvs. de aplicatii, deoarece multe conversii pot veni de acolo.
  47. Cresteti scorul de calitate prin directionarea anumitor pagini de destinatie: prin segmentarea cuvintelor cheie si directionarea utilizatorilor catre anumite pagini de destinatie, puteti creste clientii potentiali si scorul de calitate. Acest lucru va avea un impact dublu, deoarece veti primi mai multi clienti potentiali pentru mai putini bani.
  48. Reduceti paginile intermediare: nu conduceti utilizatorii catre pagini de destinatie generice care au mai multe subiecte diferite. Reduceti timpul necesar pentru a ajunge la destinatia lor finala directionandu-i direct acolo.
  49. Faceti-va pagina de destinatie locala: este incontestabil ca paginile locale sunt un factor urias care ii ajuta pe vizitatori sa stabileasca unde vor ajunge sa cumpere. Includerea numelui orasului in care se afla un utilizator in antetul dvs. va va creste scorul de calitate si clientii potentiali. De asemenea, puteti adauga o harta cu locul in care va aflati si un numar de telefon cu un prefix local sau imagini ale orasului respectiv.
  50. Pastrati indemnul deasupra fold-ului: mentineti-va indemnul la actiune deasupra fold-ului si in mai multe locuri de pe pagina, daca este lung, astfel incat utilizatorul sa stie exact unde sa mearga cand este gata de conversie.
  51. Limitati campurile pe formulare: nu solicitati informatii decat daca este necesar. Cu cat puteti reduce mai mult campurile de formular, cu atat mai bine. Va creste ratele de conversie.
  52. Testati-va A/B paginile de destinatie: testati-va pe paginile de destinatie pentru a afla ce genereaza cea mai mare conversie a vizitatorilor. Apoi combinati toate aceste aspecte intr-o singura pagina de destinatie care face conversii exceptional de bine.
  53. Creati anunturi mai relevante cu modificatori de cuvinte cheie: incercati sa utilizati modificatori de cuvinte cheie, cum ar fi „langa mine”, pentru a gasi cuvinte cheie cu volum mare care sunt relevante pentru compania dvs. Apoi, licitati mai mult pentru aceste cuvinte cheie care au performante mai bune.
  54. Examinati raportul privind termenii de cautare: examinarea raportului privind cuvintele cheie va va arata termenii exacti pentru care licitati si este relevant in special pentru cuvintele cheie cu care utilizati potrivirea ampla sau potrivirea expresiei. Cand parcurgeti acest raport, vedeti cum a avut fiecare termen de cautare, observand cate conversii a avut. Pentru cuvintele cheie cu performante scazute, va recomandam sa le intrerupeti adaugandu-le la cuvintele cheie negative. Pentru cuvintele cheie cu performante ridicate, luati in considerare cresterea ajustarii sumelor licitate pentru acestea.

    Este cea mai buna practica sa vizualizati termenii de cautare la nivel de grup de anunturi si nu la nivel de campanie, astfel incat sa puteti face ajustari mai usor. Acesta este o modalitate excelenta de a vedea performanta unei campanii si de a sti ce termeni de cautare exact genereaza conversii.

  55. Utilizati cuvinte cheie negative: folosirea cuvintelor cheie negative este o modalitate excelenta de a va concentra campania sa functioneze cel mai bine. Daca anumite cuvinte cheie nu au performante bune, adaugati-le la cuvintele cheie negative, astfel incat acestea sa nu fie difuzate.
  56. Utilizati tipul de potrivire corect pentru cuvintele cheie negative: nu utilizati un tip de potrivire ampla daca tot ceea ce doriti sa faceti este sa nu difuzati anunturi pentru un termen exact; in schimb, utilizati tipul de potrivire exacta. Daca exista o expresie pentru care nu doriti sa difuzati anunturi, utilizati tipul de potrivire a expresiei.
  57. Asigurati-va ca cuvintele cheie nu concureaza unele cu altele: asigurandu-va ca cuvintele cheie nu concureaza unele cu altele, veti reduce suma de bani pe care o cheltuiti. Un exemplu excelent despre cum sa faceti acest lucru ar fi sa creati un grup de anunturi cu coada lunga pentru un cuvant cheie; in grupul de anunturi original, adaugati cuvantul cheie cu coada lunga la cuvintele cheie negative pentru a evita concurenta unul impotriva celuilalt.
  58. Incepeti cu cuvinte cheie negative: daca cunoasteti deja anumiti termeni de cautare care vor afisa cuvintele dvs. cheie care nu sunt relevante, incepeti campania cu acele cuvinte cheie ca termeni de cautare negativi. Daca importati o lista extinsa de cuvinte cheie negative, puteti modifica tipul de potrivire in bloc, modificandu-le.
  59. Fiti atenti la cuvintele cheie negative: desi cuvintele cheie negative sunt o modalitate excelenta de a creste performanta anunturilor, ele pot cauza, de asemenea, o campanie sa sufere daca sunt adaugate cuvinte cheie negative gresite. Aveti grija cand adaugati cuvinte cheie, acordand o atentie deosebita tipului de potrivire si cuvintelor cheie negative adaugate.
  60. Utilizarea directionarii catre public este un sfat mai avansat este de a controla publicul care vizioneaza anuntul dvs. Indiferent daca sunt un grup de persoane definite sau au vizitat deja site-ul dvs. web sau o lista de la Google, cum ar fi un segment de pe piata sau de afinitate, aveti optiuni de vizat in functie de public.
  61. Fiti creativ cu listele de public: uneori, campania dvs. publicitara se bazeaza pe o industrie care nu este inclusa in segmentele de public de pe piata sau de afinitate ale Google. In acest caz, incercati sa alegeti o optiune care este vag legata si este posibil sa gasiti unele imbunatatiri de performanta.
  62. Conversia persoanelor care v-au vizitat deja site-ul: prin crearea unei liste de remarketing a persoanelor care v-au vizitat site-ul, dar nu au efectuat inca o conversie, ati inceput excelent cu o noua campanie pentru a ajunge la acest public.

    Acum puteti face publicitate unui grup de persoane cu un potential mai mare de conversie, deoarece acestia si-au aratat deja interes pentru marca dvs., dar pur si simplu nu s-au efectuat inca. Afisandu-le anuntul de cateva ori, este posibil ca acestia sa revina pentru a efectua conversii pe site-ul dvs.

  63. Utilizati potrivirea clientilor: daca aveti o prezenta offline, ii puteti reangaja cu potrivirea clientilor. Doar descarcati informatiile lor, cum ar fi numele sau adresele de e-mail, intr-un fisier si incarcati-l pe Google. Google va putea apoi sa-i vizeze pe ei si, de asemenea, catre clienti similari. Aceasta lista trebuie sa contina peste 1000 de persoane pentru ca aceasta sa functioneze.
  64. Vizati ceea ce cauta in mod activ utilizatorii folosind segmentele de public din piata, alegand liste de audiente din Google de utilizatori din piata. Puteti accesa rezultatele datelor compilate din miliarde de cautari pe Google ale datelor utilizatorilor. Aceasta este o oportunitate uriasa, mai ales daca publicul dvs. se potriveste bine cu unul dintre segmentele de audienta din piata. Publicul de pe piata este combinat cu utilizatorii care manifesta un interes activ pentru un subiect si sunt aproape de cumparare.
  65. Adaugati doar cateva segmente de public pe care le puteti gestiona: nu exagerati cu publicul care adauga mai mult decat puteti gestiona. Va trebui sa le urmariti pentru a va asigura ca functioneaza corect.
  66. Folositi segmente de public similare: daca aveti deja o lista de clienti sau persoane care v-au vizualizat site-ul, puteti extinde acel public folosind segmente de public similare. Google va cauta prin baza de date a utilizatorilor sai pentru a gasi unele similare cu cele din lista dvs. si va va permite sa le faceti publicitate.
  67. Cresteti numarul de conversii cu segmente de public similare: cu segmente de public similare, puteti ajunge la oameni in functie de pasiunile, obiceiurile si stilul lor de viata. Daca compania dvs. are un produs sau un serviciu care se potriveste unui public similar, va puteti astepta la o imbunatatire a ratelor de conversie.

    Chiar daca segmentele de public cu afinitate nu se potrivesc exact cu ofertele companiei dvs., incercati ceva apropiat pentru a vedea daca creste performanta campaniei dvs. Din nou, cu aceasta optiune, puteti accesa baza de date masiva Google a istoricului cautarilor utilizatorilor, care este extrem de valoroasa.

  68. Fiti creativ cu segmente de public cu afinitate personalizate: cu segmente de public cu afinitate client, puteti introduce cuvinte cheie de care ar fi interesat utilizatorul si adrese URL. Segmentele de public cu afinitate personalizate va permit sa obtineti mai multe segmente de public cu caracter similar.
  69. Vizati traficul concurentilor dvs.: cu segmente de public cu afinitate personalizate, puteti viza traficul concurentilor dvs. introducand adresele URL ale concurentilor dvs. intr-un public cu afinitate personalizata. Acest lucru va va permite sa vizati persoanele care au accesat adresele URL cu anunturile dvs.
  70. Adaugati locuri in care ar merge un client ideal: cu audiente de afinitate personalizate si puteti, de asemenea, sa introduceti zone in care ar merge un client perfect si sa le vizeze. Cu toate acestea, cu aceasta optiune, puteti face publicitate doar pe YouTube.
  71. Folositi segmente de public cu intentii personalizate: segmentele de public cu intentii personalizate va permit sa vizati in functie de cuvinte cheie, adrese URL si aplicatii din piata. Este disponibil doar in reteaua de afisare.
  72. Utilizati optiunea de directionare corecta: o puteti configura fie ca directionare, fie ca observatie atunci cand utilizati un public. Pentru a vedea cum ar performa un public, configurati-o ca observatie. Pentru a viza in mod activ un public, configurati-l sa il vizeze. Configurarea unei campanii cu optiunea de public gresita ar putea ajunge sa coste mult cu o performanta deficitara.
  73. Ajustati sumele licitate pentru lista de segmente de public: odata ce incepeti sa vedeti unele conversii, puteti incepe sa faceti ajustari la sumele licitate pentru lista de segmente de public. Mariti-le daca au performante bune sau reduceti-le daca au performante slabe.
  74. Utilizati directionarea demografica: puteti viza persoane in functie de varsta, venit, sex si statutul parental, folosind directionarea demografica. Google are aceste date despre majoritatea utilizatorilor, deci este benefic. Daca, de exemplu, aveti un produs sau un serviciu care vizeaza un public mai in varsta, este posibil sa doriti sa vizati numai persoanele peste 45 de ani sau cel putin sa ajustati sumele licitate pentru acestia.
  75. Cunoasteti-va baza de clienti: aflati mai multe despre baza dvs. de clienti va poate ajuta sa alegeti liste de audiente sau sa generati mai bine segmente de public cu afinitate personalizate.
  76. Utilizati excluderi demografice: daca aveti un grup demografice care nu se potriveste cu produsul sau serviciul dvs., asigurati-va ca le excludeti pentru a nu pierde bani.
  77. Ajustati sumele licitate pentru directionarea demografica: asigurati-va ca ajustati sumele licitate in functie de sex, venit, varsta si statut parental.
  78. Urmariti performanta campaniei: puteti urmari detalii suplimentare despre performanta campaniilor dvs. activand etichetarea automata si urmarirea conversiilor. Veti putea vedea detaliile in Google Analytics, cum ar fi achizitiile de site-uri web sau inscrierile la buletine informative. De asemenea, veti putea vedea detaliile conversiilor offline.
  79. Imbunatatiti conversiile cu sugestii de anunturi automate: Google poate scrie reclame pentru dvs., preluand continut din copia dvs. publicitara existenta si scriind anunturi sugerate. Puteti sa le parcurgeti pentru a vedea daca arata ca vor oferi beneficii suplimentare de performanta si le vor activa.
  80. Efectuati ajustari ale sumelor licitate in zilele saptamanii: compania dvs. face mai multe conversii in timpul saptamanii sau in weekend. Acesta este ceva ce veti dori sa stiti si sa faceti ajustari ale sumelor licitate cu datele respective. Poate doriti chiar sa nu difuzati anunturi in weekend sau in anumite zile.
  81. Analizati in functie de timp: prin generarea de rapoarte bazate pe ora din zi sau ziua saptamanii, puteti afla cand este cel mai bine sa va difuzati anunturile.
  82. Dispozitive vizate: daca aveti un site mobil sau desktop spectaculos sau daca consumatorii nu efectueaza conversii pe un anumit dispozitiv, puteti face ajustari ale sumelor licitate in functie de dispozitive.
  83. Analizati rapoartele dispozitivului: analizand modul in care site-ul dvs. face conversii pe anumite dispozitive cu ajutorul rapoartelor oferite de Google, puteti determina cat de mult ar trebui sa faceti ajustari ale sumelor licitate. Retineti ca Google efectueaza automat aceste ajustari daca aveti setat un obiectiv vizat, cum ar fi suma CPA vizata.
  84. Cresteti sumele licitate pentru apeluri daca acestea sunt foarte apreciate: daca valoarea companiei dvs. solicita mai mult decat trimiterile de formulare de clienti potentiali, puteti utiliza un modificator avansat al sumelor licitate pentru a ajusta suma licitata pentru apeluri.
  85. Utilizati planificatorul de cuvinte cheie: este posibil sa aveti deja cateva cuvinte cheie gata de adaugat la campania dvs., dar asigurati-va ca utilizati planificatorul de cuvinte cheie pentru a vedea daca Google poate face sugestii suplimentare. Acesta va oferi si volumul de cautare, astfel incat sa puteti sorta dupa aceea sau dupa relevanta cuvintelor cheie.

    Utilizati cat mai multe cuvinte cheie care sunt strans legate de produsul dvs. Cuvintele cheie sunt baza oricarei campanii, asa ca este bine sa obtineti cat mai multe din cat mai multe surse diferite, atata timp cat acestea se aliniaza campaniei dvs.

  86. Identificati cuvintele cheie negative cu planificatorul de cuvinte cheie: este, de asemenea, bine sa parcurgeti planificatorul de cuvinte cheie pentru a gasi orice cuvinte cheie negative pe care doriti sa le adaugati la campania dvs. Daca nu oferiti un produs sau un serviciu pe care oamenii l-ar gasi folosind termenii dvs. de cautare, il puteti exclude aici.
  87. Utilizati cuvinte cheie radacina in planificatorul de cuvinte cheie: veti dori sa va asigurati ca ati incercat sa utilizati planificatorul de cuvinte cheie cu cuvintele cheie principale ale campaniei dvs. pentru a va asigura ca obtineti o lista de cuvinte cheie relevanta si extinsa.
  88. Stabiliti daca se afiseaza anunturi: trecand cu mouse-ul peste coloana privind starea de eligibilitate, veti putea vedea daca anunturile dvs. sunt afisate sau, daca nu, motivul. De asemenea, puteti previzualiza cum va arata anuntul dvs. utilizand instrumentul de previzualizare si diagnosticare a anunturilor. Daca utilizati cuvinte restrictionate in anunturi sau daca scorul de calitate este prea scazut, Google va va anunta ce este in neregula.
  89. Nu cautati anunturile dvs. pe Google: acest lucru va poate afecta doar campania, deoarece Google se uita la ceea ce s-a facut clic si daca oamenii resping, etc. In schimb, utilizati instrumentul de previzualizare si diagnosticare a anunturilor.
  90. Folositi reguli automate pentru a reduce modificarile manuale: prin utilizarea regulilor automate, puteti spune Google sa faca anumite lucruri la anumite momente si sa va e-mail despre asta. Cel mai bine ar fi sa fii foarte atent cand configurati acest lucru. Puteti, de exemplu, sa intrerupeti cuvintele cheie daca CPC-ul lor mediu este prea mare.
  91. Setati setarea corecta „aplicati la”: atunci cand configurati reguli automate, va trebui sa va asigurati ca le aplicati datelor corecte ale campaniei pentru a va asigura ca functioneaza corect.
  92. Utilizati scripturi pentru a va controla campaniile: scripturile va pot ajuta sa va automatizati campaniile, dar aveti grija sa le folositi, deoarece le-am recomanda doar utilizatorilor avansati. Cu toate acestea, puteti configura scripturi, de exemplu, pentru a intrerupe campaniile care depasesc bugetul si a le seta sa ruleze la fiecare ora, avand in vedere ca Google poate cheltui pana la de doua ori bugetul alocat zilnic.
  93. Urmariti corect clientii potentiali: tot timpul petrecut cu configurarea campaniei se va pierde daca nu puteti urmari corect clientii potentiali. Acest lucru este crucial pentru succesul oricarei campanii, deoarece trebuie sa optimizati anunturile pentru a fi difuzate cu ajustarile corecte ale sumelor licitate.
  94. Urmariti formularele de generare de clienti potentiali: asigurati-va ca ati configurat urmarirea conversiilor in formularele de trimitere a clientilor potentiali. Va trebui sa stiti cine realizeaza conversia si detalii despre datele demografice ale acestora pentru a va optimiza campania.
  95. Utilizati un chat live: chaturile live pot ajuta persoanele care au nevoie de informatii suplimentare despre afacerea dvs., dar nu sunt inca pregatite sa efectueze un apel telefonic.
  96. Urmariti conversiile offline locale: asigurati-va ca va conectati contul Compania mea pe Google la Google Ads, astfel incat Google sa poata urmari cand cineva va viziteaza compania dupa ce a interactionat cu un anunt. Google poate urmari vizitele in magazin pana la 30 de zile dupa interactiunea cu anuntul dvs.
  97. Utilizati anunturi pentru cumparaturi Google: puteti configura anunturi pentru cumparaturi in Google accesand Google Merchant Center si trimitand un feed de produse. Anunturile pentru Cumparaturi sunt difuzate in caruselul magazinului si in fila Cumparaturi. Sunt o sursa excelenta de conversii. De obicei, ele convertesc anunturi text mai mari decat cele normale, deoarece contin o imagine, titlul produsului si pretul, astfel incat oamenii sa stie in ce se baga inainte de a face clic si au sanse mai mari sa fie cumparatori.
  98. Incercati o campanie inteligenta de cumparaturi: pentru a fi inscris si a va permite sa utilizati o campanie inteligenta de cumparaturi, poate fi necesar sa va contactati reprezentantul Google. Campaniile inteligente de cumparaturi permit Google sa ajusteze sumele licitate si sa stabileasca ce cuvinte cheie sa afiseze anunturi.
  99. Adaugati cuvinte cheie negative in campaniile de cumparaturi: deoarece campaniile de cumparaturi nu va permit sa specificati o lista de cuvinte cheie, genereaza automat cuvinte cheie pe baza site-ului dvs.; va recomandam sa adaugati cuvinte cheie negative pentru a controla cand interogarile de cautare irelevante pot declansa anuntul dvs.
  100. Utilizati licitarea pentru maximizarea clicurilor pentru mai mult trafic: folosind maximizarea clicurilor, Google va determina automat cu ce cuvinte cheie ar trebui sa difuzati anunturi si cat de mult sa licitati pentru ele in functie de bugetul dvs. Daca obiectivul dvs. principal este sa obtineti mai mult trafic, aceasta este o optiune buna.
  101. Utilizati suma CPA vizata: va sugeram sa utilizati o suma CPA vizata daca aveti deja conversii pentru produsul sau serviciul dvs. si doriti ca Google sa optimizeze totul pentru ca dvs. sa obtineti cele mai multe conversii la un pret specificat.
  102. Utilizati CPC imbunatatit: va sugeram sa utilizati CPC imbunatatit atunci cand doriti sa utilizati licitarea manuala cu putin ajutor de la Google. Google va ajusta automat sumele licitate in sus si in jos pana la un anumit procent pentru a maximiza conversiile.
  103. Impartiti produsele in campaniile de cumparaturi cu un filtru: poate doriti sa utilizati un singur produs per campanie publicitara, astfel incat sa puteti controla ce cuvinte cheie negative adaugati pentru fiecare produs.
  104. Incercati reclamele YouTube: exista mai multe tipuri de anunturi pe care le puteti difuza pe YouTube. Acestea includ anunturi in-stream care se pot inchide, anunturi in-stream care nu se pot inchide, anunturi video Discovery, anunturi fulger, anunturi out-stream, anunturi masthead si anunturi pentru cumparaturi. Anunturile in-stream care se pot inchide apar inainte, in timpul sau dupa alt videoclip si pot fi omise dupa 5 secunde. Anunturile in-stream care nu se pot inchide sunt redate timp de 15 secunde sau mai putin si nu pot fi omise. Anunturile Video Discovery afiseaza o miniatura a videoclipului dvs. si apar langa videoclipuri sau in rezultatele cautarii.

    Anunturile bumper sunt grozave daca aveti un mesaj scurt de 6 secunde sau mai putin pe care doriti sa il redati si nu poate fi omis. Anunturile outstream ruleaza in afara anunturilor video. Anunturile masthead preiau pagina de pornire YouTube cu un banner mare in partea de sus. Anunturile pentru cumparaturi sunt anunturi video legate de un feed de cumparaturi.

  105. Utilizati diferite tipuri de licitare YouTube: pe YouTube, puteti licita cu conversii maxime, CPA vizata, CPM vizata, CPM maxima, CPM vizibila si CPV maxima.
  106. Incercati anunturi TrueView pentru cumparaturi pe YouTube: prezentati un videoclip si anunturi pentru cumparaturi de produse pe YouTube daca detineti un magazin de comert electronic.

Care sunt cele mai bune sfaturi pentru a face publicitate cu Google?

Publicitatea cu plata pe clic poate oferi rezultate extraordinare daca este utilizata corespunzator. Google fiind site-ul numarul unu pe internet, au o multime de trafic disponibil si clicuri pentru a fi conduse, deoarece sunt un motor de cautare cu oameni care cauta site-uri de vizitat.