Ce implica o platforma juridica online

Dacă aveți în vedere să lucrați de acasă ca si avocat, atunci următoarele sfaturi vă vor îndruma către o experiență de lucru la distanță de succes. Din acest articol vei afla ce implica de fapt o platforma juridica online.

1. Comunică clar modificările

Dacă treceți de la un model de firmă de avocatură mai traditional la mediul online – indiferent dacă este permanent sau temporar – este absolut esențial să comunicați în mod clar orice schimbări și noi politici cu clienții, colegii și personalul, ca si Avocat online. Trimiteți un e-mail pentru a clarifica faptul că treceți la munca la distanță și stabiliți așteptările pentru canalele de comunicare pe care să le utilizați, modul în care vor avea loc întâlnirile și cât de des veți contacta clienții.

Dacă întâlnirile în persoană nu vor mai avea loc, anunțați pe toată lumea cu mult timp în avans, pentru a-și putea ajusta planurile. Treceți ușor la conferințe video adăugând linkuri la invitații video în secțiunea de note a oricăror evenimente din calendar și luați în considerare utilizarea unui program precum GoTo de LogMeIn pentru a comunica cu clientul dvs. și a colabora in mod eficient. Comunicând clar, puteți face tranziția cât mai lină posibil pentru toți cei implicați. De asemenea, dacă aveți clar de ce lucrați de la distanță, clienții vor intelege si vor vedea schimbările într-o lumină pozitivă.

Când vine vorba de personalul dvs., discutati deschis despre modul în care veți lucra împreună în timp ce sunteți la distanță și anunțați personalul dacă sunt deschisi să lucreze și de la distanță. Dacă închideți birourile, puneți o notificare pe pagina de pornire a site-ului dvs. web și un semn pe ușă (care include informații despre cum pot ajunge clientii la dvs.), astfel încât cei care vin la dvs. să nu simtă că au intrat într-un impas.

2. Asigurați-vă că aveti o conexiune la internet foarte buna

Dacă lucrați de la distanță, o conexiune puternică la internet este esențială pentru succesul dvs. În calitate de profesionist în domeniul juridic, nu va puteți permite ca internetul să cada în mijlocul unei întâlniri importante de conferințe video dacă lucrați de la distanță. În plus, dacă trebuie să colaborați cu clienții, personalul și colegii la documente juridice importante, acestea vor trebui să fie stocate în cloud, mai degrabă decât local pe computer, iar o conexiune puternică la internet vă asigură accesul rapid și ușor la munca dvs.

De asemenea, puteți să testați viteza internetului gratuit și să discutați cu furnizorul dvs. de internet despre nivelul de viteză și stabilitate pe care îl obțineți cu pachetul actual și să faceți upgrade dacă este necesar. Dacă lucrați în străinătate, luați în considerare posibilitatea de a investi într-un hotspot Wi-Fi portabil (sau utilizați smartphone-ul iPhone sau Android ca hotspot) pentru a evita problemele legate de Wi-Fi.

3. Configurați accesul la distanță in ceea ce priveste cazurile și documentele

Este logic să vă asigurați că aveți acces la cât mai multe documente și detalii despre cazuri, online, dacă intenționați să lucrați de la distanță. Mai întâi, digitalizați tot ceea ce aveți, de la documente si fisiere pana la formulare. Puteți face acest lucru singur, puteți pune un membru al personalului responsabil cu scanarea documentelor sau puteți găsi un serviciu legal pentru a digitaliza documentele existente pentru dvs. Acceseaza adevarulonline.ro pentru a afla ce inseamna o platforma juridica online si cum poti apela la serviciile unui avocat online.