Cele mai bune tipuri de continut pentru SEO

A fost un moment in care furnizarea de continut de calitate nu era cea mai mare prioritate a unei strategii SEO. Preocuparile de atunci constau in principal in completarea site-urilor cu cuvinte cheie si in realizarea a de trucuri in speranta de a face motoarele de cautare sa observe site-urile la care lucreaza si sa le ofere clasamente de top in paginile cu rezultate ale motorului de cautare (SERP).

In ceea ce priveste SEO, continutul nu conteaza cu adevarat, intrucat nenumarate site-uri cu continut practic inutil au depasit SERP-urile in acele zile.

Din fericire, Google a oprit acest lucru atunci cand a implementat schimbari de algoritmi in 2011. Continutul web neglijat odata si-a recapatat locul de rege, iar webmasterii se asigura acum ca site-urile lor nu au decat continut de inalta calitate care este relevant si util pentru utilizatorii de motoare de cautare.

Din punct de vedere tehnic, puteti publica orice continut pe care il doriti pe site-ul dvs. Cu toate acestea, unele tipuri de continut au sanse mai mari de a fi observate si clasate de Google. Iata tipurile de continut care sunt cele mai bune pentru SEO.

Postari autorizate de blog

Intr-o lume in care continutul este un factor de prim rang, este normal ca un site sa aiba propriul blog. Puteti folosi blogul dvs. pentru a scrie articole care va pot ajuta sa va construiti o reputatie de lider al industriei. In afara de a lua in considerare noutatile si evolutiile din industria dvs., ar fi, de asemenea, minunat daca puteti scrie despre alte subiecte pe care cititorii dvs. le-ar gasi interesante.

Advertoriale SEO

Cele mai bune practici de scriere SEO si continut au presupus odata ca orice continut mai lung de aproximativ 500 de cuvinte ar trebui sa esueze. La urma urmei, internetul este despre informatii condensate; cu cat se poate citi mai repede, cu atat mai bine.

Se pare ca infama lipsa de atentie a cititorilor online nu este atat de profunda pe cat credeau candva marketerii digitali. Mai recent, industria si-a dat seama incet ca un continut lung se situeaza de fapt remarcabil de bine – si oamenii vor sa-l citeasca.

Exista un beneficiu evident pentru a scrie advertoriale SEO. Mai multe cuvinte inseamna mai multe oportunitati de a utiliza cuvinte cheie. Dar, mai general, lui Google ii place sa clasifice mai sus continutul de forma lunga, deoarece exista mai multe sanse ca acel articol sa contina mai multe informatii si, prin urmare, mai multa valoare.

Utilizatorii, impotmoliti sub greutatea unei tirade nesfarsite de continut digital, incep, de asemenea, sa aprecieze continutul in format mai lung.

Infografie

Multi oameni adora cuvantul scris, dar mai multi oameni prefera sa citeasca informatii pe care le pot prelucra mai usor. Infografiile le ofera aceasta oportunitate, deoarece sunt instantanee grafice de informatii care ar fi luat cateva mii de cuvinte pentru a le exprima sub forma de articol. Cititorii sunt, de asemenea, mai predispusi sa impartaseasca infografii, ceea ce ii ofera sansa de a deveni viral si de a fi o veritabila sursa de backlink.

Utilizati aceste instrumente gratuite pentru a crea infografii pe care oamenii vor dori sa le distribuie.

Videoclipuri

Videoclipurile reprezinta cea mai mare parte a consumului media si a traficului web astazi si, dintr-un motiv intemeiat, sunt mai atragatoare decat orice articol sau infografie. Continutul video va domina, de asemenea, viitorul, in cazul in care se crede ca predictia expertilor ca va reprezenta 80% din traficul web pana in 2020.

 Ghiduri pentru incepatori

Blogurile fac o treaba excelenta prin mentinerea site-ului dvs. actualizat, creand o serie captivanta de continut „in acest moment”. De multe ori se concentreaza pe o parte mica si specifica a companiei sau industriei dvs. mai largi. Totusi, problema cu acest lucru este ca, daca iti petreci tot timpul concentrandu-te asupra momentelor mici, de multe ori iti este dor de imaginea mai larga.

Crearea unui „ghid pentru incepatori” sau „ghid de instruire” este o modalitate excelenta de a va duce pe dvs. si cititorii dvs. inapoi in primul rand si a vorbi despre cele mai fundamentale aspecte ale subiectelor cu care va ocupati.

Ghidul nu trebuie sa se concentreze in mod specific asupra serviciilor dvs., dar ar trebui sa demonstreze expertiza dvs. intr-un fel sau altul. Cei care lucreaza in marketing digital, de exemplu, ar putea fi tentati sa scrie „Ghidul pentru incepatori: angajarea unei agentii de marketing digital” sau chiar „ Tot ce trebuie sa stiti despre: scrierea continutului SEO ”.

Continut de acest gen va ofera posibilitatea de a include un numar mare de cuvinte cheie specifice, concentrate pentru a va imbunatati clasamentul SEO.