În lumea SEO și a designului de site-uri web, cheia succesului este conținutul, conținutul, conținutul. Și, nu doar conținut, ci conținut original.
Când scrieți conținut pentru site-ul dvs. web, uneori poate fi dificil să echilibrați lucrurile astfel încât clienții dvs. să înțeleagă componentele cheie care vor fi indexate de Google. Am prezentat trei obiective pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când scrieți conținut pentru site-ul dvs. web:
1. Scrieți conținutul așa cum doriți să îl vadă Google și indexați-l pentru căutare.
2. Scrieți conținut așa cum caută clienții dvs.
3. Scrieți conținut așa cum vor înțelege clienții dvs. și asta îi va motiva să „acționeze”.
Cel mai important factor pentru realizarea celor trei obiective de mai sus este acela de a scrie conținut original. Totoada, o Optimizare Seo Mogu este foarte importanta. Dacă scrieți conținut original, motoarele de căutare vă vor ajuta site-ul să fie mai expus. Google a arătat clar că nu-i place și va „filtra” site-urile cu conținut duplicat. Google va recompensa site-urile de înaltă calitate care conțin conținut original. Conținutul excelent nu numai că atrage clienții, ci și îmbunătățește clasarea site-ului dvs.
Scrieți conținutul așa cum doriți să îl vadă Google și indexați-l pentru căutare.
Aproape fiecare cuvânt de pe pagina dvs. este văzut și indexat de Google. Google nu este limitat de câte pagini ale site-ului dvs. web va accesa cu crawlere, indexare și returnare. Nu numai că Google se uită la aproape tot conținutul dvs., dar Googlebots „ridică” sau știe ori de câte ori publicați conținut nou. Singurul conținut pe care Google nu îl ia in considerare sunt secțiunile site-ului dvs. web care sunt blocate de robots.txt. Aceste secțiuni ar putea include pagini, fișiere, directoare pe care site-ul dvs. web le-a „interzis” și au solicitat Google să nu le indexeze. Utilizarea acestei strategii este ceva obișnuit în designul site-urilor web și în lumea SEO, dar asigurați-vă că permiteți paginilor site-ului dvs. web pe care doriți să le vadă și să indexeze Google. Scrieți o descriere a paginii care să reflecte cuvintele cheie pentru care doriți să apară în căutare. Google caută imaginile dvs. după cum le denumiți. Denumiți fiecare imagine pe care o adăugați pe site-ul dvs. web. Google se uită la etichetele alt de pe imagini, deoarece nu se poate uita de fapt la imaginea în sine.
Scrieți conținut așa cum caută clienții dvs.
Când scriem conținut pentru un site web, avem tendința de a scrie conținut așa cum dorim să apară clienților noștri. Un exemplu excelent în acest sens este modul în care dentiștii explică o „curățare” dentară. De obicei, medicilor stomatologi nu le place cuvântul „curățenie”. Le place să folosească cuvintele igienă, programare pentru igienă și chiar profilaxie. În timp ce medicii stomatologi ar putea dori să folosească termeni mai tehnici, pacienții nu caută așa. Deci, este important să scrieți o copie care să conțină cuvintele cheie reale pe care le caută de fapt un client sau un pacient. Un compromis ar putea arăta cam așa pe o pagină web Dental Exam + Cleanings:
„La (introduceți aici numele cabinetului), recomandăm pacienților noștri să viziteze cabinetul nostru la fiecare șase luni pentru un examen dentar și curățenie. Numite și întâlniri de igienă sau profilaxie, aceste vizite regulate pot … ” Poate fi dificil să știți ce cuvinte cheie caută un client sau pacient. Una dintre resursele noastre preferate este AnswerThePublic. Sau, pur și simplu începeți să tastați cuvinte cheie într-un browser Google și așteptați să apară meniul „drop-down”. Meniul derulant Google este plin de cele mai comune cuvinte cheie pe care oamenii le caută în acel moment. Intra pe prefecturaolt.ro pentru a invata mai multe lucruri despre serviciile de content writing si multe altele.